Om mig

Mitt foto
hello ! jag är en sprallig tjej från ingå (Finland) som är pratglad o social:) jag studerar i gymnasiet o gillar de mesta:) men allra mest gillas matta o biologi samt språk :) orsaken till att jag bloggar är för att min familj och bekanta ser vadjag gör:) men andra får även läsa den :P

onsdag 5 september 2012

sommarbilder

hej !
första kvällen på veckan som ja har lite ledig tid utan att ha skippat någo läxor !

har varit en sån där speciell dag idag att allt man försökt göra har bara bråka men nu känns det ganska skönt att ligga på sängen och ha egen dator i famnen :) under helgen var de alltså pappa helg gjorde lite allmöjligt klippt gräs, åt god mat, läxor och framför allt pussla :)

mitt konstverk som jag pusslade :)















en massa sommarminnen :) älskar att kunna leva på en massa minnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar