Om mig

Mitt foto
hello ! jag är en sprallig tjej från ingå (Finland) som är pratglad o social:) jag studerar i gymnasiet o gillar de mesta:) men allra mest gillas matta o biologi samt språk :) orsaken till att jag bloggar är för att min familj och bekanta ser vadjag gör:) men andra får även läsa den :P

torsdag 7 mars 2013

Har haft fullt upp :) månda var de bilskolan
På tisdag var de möte o onsda bilskolan
Idag tentamen o körlektion var min första men det var sjukt roligt :)
Imorgon studie besök håller för tillfälle på att lägga kurser till nästa år :)
Sen skrivningarna kvar

4 kommentarer:

  1. Hur gick körlektionen?
    Vart skall ni på studiebesök?

    SvaraRadera
  2. Den gick riktigt bra inga kärring stop :) vi var ti Åbo

    SvaraRadera
  3. Haha tur det :) Vart va ni o köra? Till kyrkans parkering?

    SvaraRadera
  4. Nää till sisu parkering :) hon har en bra bil med myki drag :)

    SvaraRadera