Om mig

Mitt foto
hello ! jag är en sprallig tjej från ingå (Finland) som är pratglad o social:) jag studerar i gymnasiet o gillar de mesta:) men allra mest gillas matta o biologi samt språk :) orsaken till att jag bloggar är för att min familj och bekanta ser vadjag gör:) men andra får även läsa den :P

söndag 7 september 2014

Hejsan har haft ett riktigt skogsmulle veckoslut börja på lördag morgonen att gå en liten svamprunda med pappa hitta faktiskt lite svamp :) sen kom vi hem på mat och då blev ja hemma med mitt charmtroll vi av ute o klippa lite gräs o bara njöt av de otroligt vackra vädret 😊 på eftermiddagen hoppa ja o mamma på varsin cykel o cykla 8 km för att försöka finna en geocatch men vi vänd ungefär en km ifrån den för den var längre bort en vad vi trodde 😃
Idag söndag har ja klippt färdigt gräset varit på jobb någon timme och varit ut på en cykel sväng och plocka även en korg äpple 😀 jag ha även skördat björnbär under helgen verkar nästan som jag haft skörde fest för mig själv 😀
Våra fina äppel 😀
Mitt charmtroll som njuter i solen :)
Svampen vi hitta plus att jag och mamma hitta lite till på vår skattjakt :)


Har till hönsgården efter ägg :) skämt pappa hade bara satt upp dem väldigt fint 😃


Nästan 2l björnbär plocka vi 😀

Njuter av livet fast minen inte avslöjar de 😛


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar