Om mig

Mitt foto
hello ! jag är en sprallig tjej från ingå (Finland) som är pratglad o social:) jag studerar i gymnasiet o gillar de mesta:) men allra mest gillas matta o biologi samt språk :) orsaken till att jag bloggar är för att min familj och bekanta ser vadjag gör:) men andra får även läsa den :P

fredag 5 september 2014

Tjenare jag lever :) har en jobb vecka undan igen 
 Var på gitarrkurs på tisdag verka riktigt roligt en liten grupp så hon har tid med alla :) även samma tisdag var ja på finska kurs men de var en betydligt större grupp men behöver inte vara dålig för de 🙊
o på onsda var ja på franska o fick veta så mycket på en lite stund över de franska språket 
Så ja öppna mina dörrar på nytt för ja hitta förklaringen till att ja aldrig lärt mig de :) 
Förra lördagen var ja även o grilla korv för barösunds byaråds sida på forneldarna :) 

Annars kan ja konstatera att vi fått ett otroligt härligt höst väder man kan inte annat än njuta o denna helg har ja faktiskt int tänkt göra någon ting alls :) eller jo men inget inplanerat o inga måsten :) 
Och dessutom har familjen återvänt till de vanliga så vi är nu första helgen endast fyra hemma igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar