Om mig

Mitt foto
hello ! jag är en sprallig tjej från ingå (Finland) som är pratglad o social:) jag studerar i gymnasiet o gillar de mesta:) men allra mest gillas matta o biologi samt språk :) orsaken till att jag bloggar är för att min familj och bekanta ser vadjag gör:) men andra får även läsa den :P

fredag 1 augusti 2014

Har kommit igång med mina 50 inläggfår se hurlänge ivern räcker har varit på jobb de senaste dagarna 
och ny när sommaren närmar sitt slut måste ja bara medge att jag gillar mitt jobb eller 
Egentligen har jag int jobbat någonstans som ja inte skulle ha trivdas :) 
Idag har ja rullat köttbullar för mor o marie nää de gick nog riktigt bra o sen så baka ja kvargpaj :) 
På kvällen var de meningen att de sku bli fest men planerna blev tyvärr ändrade så de blev en hemma kväll i stället 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar