Om mig

Mitt foto
hello ! jag är en sprallig tjej från ingå (Finland) som är pratglad o social:) jag studerar i gymnasiet o gillar de mesta:) men allra mest gillas matta o biologi samt språk :) orsaken till att jag bloggar är för att min familj och bekanta ser vadjag gör:) men andra får även läsa den :P

fredag 22 augusti 2014

En kväll utan åska för engångs skull vilket betyder att jag kan blogga :) 
Har varit på jobb senaste dagarna har gott riktigt bra om man bortser från regnet :) 

Men idag slog de mig en tanke som ja ej tänkt förrut de var då ja kom på att de va min o brorsans sista  gemensamm arbetsdag för just denna säsong  men de e int de som e tanken utan de e de att hans skola börjar o allt går tillbaka till vardagen men denna gång är det inte bara syskonen 
som försvinner utan även mina vänner 
O nu först förstår ja att ja int kan träffa linda viken dag som helst mera eftersom hon e runt i europa o ja kan inte heller besöka mina vänner i karis för de far o studera men ja har den turen att ja har en vän kvar här i stan o de känns verkligen skönt att veta i just denna stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar