Om mig

Mitt foto
hello ! jag är en sprallig tjej från ingå (Finland) som är pratglad o social:) jag studerar i gymnasiet o gillar de mesta:) men allra mest gillas matta o biologi samt språk :) orsaken till att jag bloggar är för att min familj och bekanta ser vadjag gör:) men andra får även läsa den :P

måndag 11 augusti 2014

Har tappat bort min lista men de får vara :) 
De händer inte så mycket i mitt liv 
Har i varje fall bytt jobb nu så nu blrjar ja igen med lite varierande arbetsuppgifter och på lite olika håll i världen :) 
Sen har ja höstens kurser under de klara så de börjar vara helt bra men de känns så konstigt att alla andra förbreder sig för skolstart men int jag här stor ja med ett år framför mig av jobb och studier men int sådanna studier som alla andra 
Men de jag glädjs över är att jag har ett jobb de e så många som e utan men ja har i varje fall något annat att göra :) 
Trots allt detta tror jag att ja kommer ha en riktigt rolig höst och vår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar